Wednesday, April 9, 2014

About mama

Assalamualaikum..

Selamat datang ke blog dapur mama berasap lagi. Di dalam blog ni mama letakkan pelbagai resepi yang telah dicuba, untuk di jadikan sebagai panduan dan rujukan bagi anak-anak dan generasi muda yang akan datang.

Hai!!!
Nama saya Erni Salizah Binti Yahya. Di dalam keluarga saya sy di kenali sebagai Eja. Tapi saya lebih selesa di panggil Ernie @ Ann di kalangan kawan-kawan yang saya kenali. Saya berasal dari Melaka dan di besarkan juga di Melaka.
Saya seorang mama kepada 2 orang cahaya mata yang sedang membesar . Saya juga merupakan seorang isteri kepada seorang suami yang sangat penyayang hebat..



Saya rasa sangat2 bersukur sebab blog dapat direalisasi.Blog akan saya jadi kan sebagai blog peribadi, kongsi resipi masakan dan perihal kehidupan saya.



No comments:

Post a Comment